پنجشنبه ۱۰ آبان ۰۳

طراحی لوگو در تبریز

ضرورت طراحی لوگو

شرکت‌های بزرگ همگی می دانند ساخت لوگو حرفه ای برای کسب و کارها، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک لوگوی مناسب باعث خواهد شد تا در ذهن مخاطب خود بمانید و مخاطب برای مدت زمان بیشتری برند شما را بخاطر بسپارد. با طراحی لوگو، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه می توانید برخی از مزایای طراحی لوگو اختصاصی را مشاهده کنید:

طراحی لوگو اختصاصی

طراحی لوگو اختصاصی کلید خاص، متفاوت و قدرتمند بودن برند شماست

افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به مجموعه تبریز چاپ می سپارند باید این نکته را بدانند که تمامی لوگوهایی که مجموعه تبریز چاپ طراحی می کند، کاملا خاص و اختصاصی است. لوگو اختصاصی علاوه بر آنکه برند شما را در بین سایر برند‌ها پر رنگ تر می کند، از طرفی نیز موجب جلب اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد. لوگو، هرچه خاص‌تر، برند شما با هویت و منسجم تر!

طراحی لوگو اختصاصی، باعث خواهد شد تا از رقیبان خود در حوزه برندینگ، جلوتر و پیشتاز باشید. لوگوهای اختصاصی تبریز چاپ همگی قابل ثبت بوده و می توانید به راحتی، ثبت لوگو خود را انجام دهید.

طراحی لوگو اختصاصی چه مزیت هایی دارد ؟

یکی از اصول اولیه طراحی لوگو خاص بودن آن است. به طوری که لوگو در میان سایر برند های همرده و غیر هم رده به صورت متمایز دیده شود. پس ابتدایی ترین و اصلی ترین مزیت طراحی لوگو اختصاصی حرفه ای ایجاد تمایز ارزشمند برای شما در میان سایر رقبا است.

هرچه این لوگو حرفه ای تر طراحی شود رابطه مستقیمی با دیده شدن و جلب توجه کردن برند شما خواهد داشت.

دومین مزیت لوگو اختصاصی ایجاد حس اعتماد برای مخاطبان است. اگر لوگو شما به اصطلاح کپی یا ایده گرفته از سایر لوگو ها بخصوص لوگوی برند های همرده باشد، آن لوگو منفی ترین تبلیغی خواهد بود که می توانید داشته باشید. در نتیجه لوگو اختصاصی حس اعتماد و خاص بودن برند شما را به دیگران القا کرده و هویتی متمایز را به شما می بخشد.

مزیت دیگر طراحی آرم اختصاصی، داشتن قابلیت ثبت لوگو شرکت است. فرآیند ثبت لوگو یک فرآیند تخصصی است و از آنجایی که تیم تبریز چاپ بر روی این مسئله و تمامی قوانین مادی و حقوقی آن آگاه است، بهترین لوگوی اختصاصی و قابل ثبت را برای برند شما طراحی خواهد کرد.

اولین و مهمترین دلیل رد یک لوگو در جریان ثبت لوگو، کپی بودن اثر، از سایر لوگو های موجود در آن است. در نتیجه نقش یک لوگو اختصاصی نمود بیشتری در این حالت پیدا می کند.

انواع طراحی لوگو

همانطور که در بخش تعرفه ها نیز مشاهده کردید، ۳ نوع لوگو برای طراحی وجود دارد که در زیر به معرفی آنها می پردازیم. لازم به ذکر است که سبک های طراحی لوگو انواع بسیاری دارد که خارج از بحث این مقاله است.

لوگو تایپ

این نوع لوگو با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شود. برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی، طراح باید به خوبی به مسئله آناتومی حروف و بحث پیوستگی در طراحی، مسلط باشد تا با یک هارمونی درست و منسجم بتواند لوگو را طراحی کند. لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند.

بعضی از افراد نیز، لوگوتایپ‌ها را با عنوان “طراحی لوگو اسم” می شناسند.

لوگو تصویری

این لوگو به وسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای آن کسب و کار خلق می کند. طراحی این نوع لوگو آن هم به صورت ساده و با مفهوم، کار مشکلی در بین طراحان است. در طراحی لوگو تصویری نیز از تایپ های ساده برای اسم شرکت نیز می توان استفاده کرد.
طراحی لوگو در تبریز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.